مبل شویی مبل شویی .

مبل شویی

مبل شویی

مبل و صندلی یکی از لوازمی است که در خانه بسیاری از افراد دیده می شود.
داشتن مبلمان راحت یا کلاسیک باعث می شود افراد هنگام نشستن احساس راحتی بیشتری داشته باشند و خانه آن ها از زیبایی بیشتری برخوردار باشد.
اگرچه داشتن مبلمان فواید زیادی دارد؛ اما برای سالم و تمیز بودن باید از آنها به خوبی مراقبت کرد. یکی از کارهایی که هر از چند گاهی باید انجام دهید تمیز کردن و شستن مبلمان است. بسیاری از افراد ترجیح می دهند مبل های خود را در مبلشویی بگذارند تا بتوانند این کار را برای آنها انجام دهند.
در این مقاله شما می آموزید که چگونه مبلمان را تمیز کنید. در آخر ، ما از ویژگی های این مرکز شستشوی مبل معتبر و حرفه ای برای شما صحبت خواهیم کرد. از شما می خواهیم تا پایان این پست با ما باشید.

چرا شستشوی مبل با ماشین مخصوص مبلشویی ضروری است؟

تجربه به ما نشان داده است که اشتباه رایج بسیاری از مردم؛ شستن مبل با وسایل اساسی مانند شامپو ، فرش و برس دستی است، زیرا با این کار کف ، آب و خاک در داخل کف و زیپ مبل باقی می ماند و پس از خشک شدن پارچه ، لکه ها و سفید شدن آن زیاد می شود. مبل نه تنها تمیز نمی شود بلکه در واقع بدتر می شود و باعث پوسیدگی مبل نیز خواهد شد.

اما با دستگاه های مخصوص مبلشویی ومواد شوینده و لکه بر مخصوصِ مبل و بافت فوم مانند مواد، باعث تمیزی و درخشندگیِ رویه ی مبل شده وکفِ استفاده شده بادستگاه مکنده ی مخصوص از مبل خارج شده و بعد از خشک شدن هیچ رد سفیدک ، یا آب ، یا چرک و کثیفی باقی نمی ماند.
پیشنهاد ما این است که حتی اگر مبل هایتان را دیر به دیرشستید اشکالی ندارد ولی حتما از دستگاه و مکنده مخصوص مبلشویی استفاده کنید.

مزایای بهترین شرکت شستشوی مبل چیست؟


1. بهترین شستشوی مبل کاملاً محل شستشوی مبل را تمیز کرده و از ریختن آب و مواد شوینده به زمین جلوگیری می کند.

2. خوب می دانند که باید پارچه ای ضد آب را زیر کاناپه ها قرار دهند تا آب به خانه مشتری وارد نشود.

3. مبلشویی باید از شوینده های درجه یک استفاده کند و نام ماده شوینده را به مشتری اعلام کند تا مواد اولیه آن نیز تأیید شود. بدون اجازه مشتری هیچ کاری انجام نمی شود.

4. به درخواست مشتری ، شوینده باید عوض شود و از مواد مورد نیاز مشتری استفاده شود.

5. اگر نیاز به اسباب کشی باشد ، باید توسط خدمه شرکت مبلشویی انجام شود. کار مشتری نیست!

6. افرادی که برای شستن مبل اعزام می شوند نباید مدت طولانی را برای شستن مبل ها صرف کنند.
برای شستن هر اثاثیه برای 7 نفر حداکثر 2 ساعت زمان لازم است. مبل شوی های حرفه ای می دانند که صرف وقت بیشتر برای شستن مبلمان مشتری را آزار داده و وقت او را می گیرد. به همین دلیل مبل ها به سرعت و  توسط مرکز حرفه ای آریا سازه شسته می شوند.

7. افرادی که برای شستن مبل به خانه مشتری می آیند ، قبل از استفاده از مواد شوینده به تمام سطح مبل ، قسمتی از پارچه مبل را به عنوان آزمایش امتحان می کنند و اگر پارچه واکنش منفی با مواد شوینده نداشته باشد ، کار خود را آغاز می کند.

8. افرادی که به عنوان کارگر مبلشویی به خانه شما می آیند باید کارت شناسایی داشته باشند و با هماهنگی کامل مرکز اصلی وارد خانه شما شوند.

مزایای مبل شویی در منزل


با وجود شرایط فعلی در کشور و گسترش ویروس کرونا قطعا منطقی ‌ترین انتخاب برای شستشوی مبلمان، مبل شویی در منزل است. مبل‌شویی در منزل علاوه بر پیشگیری از کرونا، مزایای دیگری نیز دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه

  • داشتن اطلاعات کافی سرویس‌دهندگان در مورد انواع مبل
  • استفاده از شوینده‌های مناسب هر جنس از مبلمان

  • استفاده از فرچه‌های متناسب با هر نوع مبلمان

  • کنترل درجه حرارت فوم شستشو و غلظت آن

  • نظافت محل پس از اتمام کار مبل‌شویی در منزل

  • پاسخگویی صریح و منطقی سرویس‌دهندگان به مشتری

  • ازبین بردن تمام آلودگی‌های پیدا و پنهان مبلمان با استفاده از دستگاه‌های مبل‌شویی

  • خشک شدن هرچه سریعتر مبلمان

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۹:۳۵ توسط:روناک موضوع: نظرات (0)