مبل شويي مبل شويي .

مبل شويي

مبل شويي

مبل و صندلي يكي از لوازمي است كه در خانه بسياري از افراد ديده مي شود.
داشتن مبلمان راحت يا كلاسيك باعث مي شود افراد هنگام نشستن احساس راحتي بيشتري داشته باشند و خانه آن ها از زيبايي بيشتري برخوردار باشد.
اگرچه داشتن مبلمان فوايد زيادي دارد؛ اما براي سالم و تميز بودن بايد از آنها به خوبي مراقبت كرد. يكي از كارهايي كه هر از چند گاهي بايد انجام دهيد تميز كردن و شستن مبلمان است. بسياري از افراد ترجيح مي دهند مبل هاي خود را در مبلشويي بگذارند تا بتوانند اين كار را براي آنها انجام دهند.
در اين مقاله شما مي آموزيد كه چگونه مبلمان را تميز كنيد. در آخر ، ما از ويژگي هاي اين مركز شستشوي مبل معتبر و حرفه اي براي شما صحبت خواهيم كرد. از شما مي خواهيم تا پايان اين پست با ما باشيد.

چرا شستشوي مبل با ماشين مخصوص مبلشويي ضروري است؟

تجربه به ما نشان داده است كه اشتباه رايج بسياري از مردم؛ شستن مبل با وسايل اساسي مانند شامپو ، فرش و برس دستي است، زيرا با اين كار كف ، آب و خاك در داخل كف و زيپ مبل باقي مي ماند و پس از خشك شدن پارچه ، لكه ها و سفيد شدن آن زياد مي شود. مبل نه تنها تميز نمي شود بلكه در واقع بدتر مي شود و باعث پوسيدگي مبل نيز خواهد شد.

اما با دستگاه هاي مخصوص مبلشويي ومواد شوينده و لكه بر مخصوصِ مبل و بافت فوم مانند مواد، باعث تميزي و درخشندگيِ رويه ي مبل شده وكفِ استفاده شده بادستگاه مكنده ي مخصوص از مبل خارج شده و بعد از خشك شدن هيچ رد سفيدك ، يا آب ، يا چرك و كثيفي باقي نمي ماند.
پيشنهاد ما اين است كه حتي اگر مبل هايتان را دير به ديرشستيد اشكالي ندارد ولي حتما از دستگاه و مكنده مخصوص مبلشويي استفاده كنيد.

مزاياي بهترين شركت شستشوي مبل چيست؟


1. بهترين شستشوي مبل كاملاً محل شستشوي مبل را تميز كرده و از ريختن آب و مواد شوينده به زمين جلوگيري مي كند.

2. خوب مي دانند كه بايد پارچه اي ضد آب را زير كاناپه ها قرار دهند تا آب به خانه مشتري وارد نشود.

3. مبلشويي بايد از شوينده هاي درجه يك استفاده كند و نام ماده شوينده را به مشتري اعلام كند تا مواد اوليه آن نيز تأييد شود. بدون اجازه مشتري هيچ كاري انجام نمي شود.

4. به درخواست مشتري ، شوينده بايد عوض شود و از مواد مورد نياز مشتري استفاده شود.

5. اگر نياز به اسباب كشي باشد ، بايد توسط خدمه شركت مبلشويي انجام شود. كار مشتري نيست!

6. افرادي كه براي شستن مبل اعزام مي شوند نبايد مدت طولاني را براي شستن مبل ها صرف كنند.
براي شستن هر اثاثيه براي 7 نفر حداكثر 2 ساعت زمان لازم است. مبل شوي هاي حرفه اي مي دانند كه صرف وقت بيشتر براي شستن مبلمان مشتري را آزار داده و وقت او را مي گيرد. به همين دليل مبل ها به سرعت و  توسط مركز حرفه اي آريا سازه شسته مي شوند.

7. افرادي كه براي شستن مبل به خانه مشتري مي آيند ، قبل از استفاده از مواد شوينده به تمام سطح مبل ، قسمتي از پارچه مبل را به عنوان آزمايش امتحان مي كنند و اگر پارچه واكنش منفي با مواد شوينده نداشته باشد ، كار خود را آغاز مي كند.

8. افرادي كه به عنوان كارگر مبلشويي به خانه شما مي آيند بايد كارت شناسايي داشته باشند و با هماهنگي كامل مركز اصلي وارد خانه شما شوند.

مزاياي مبل شويي در منزل


با وجود شرايط فعلي در كشور و گسترش ويروس كرونا قطعا منطقي ‌ترين انتخاب براي شستشوي مبلمان، مبل شويي در منزل است. مبل‌شويي در منزل علاوه بر پيشگيري از كرونا، مزاياي ديگري نيز دارد كه برخي از آن‌ها عبارتند از:

  • صرفه‌جويي در زمان و هزينه

  • داشتن اطلاعات كافي سرويس‌دهندگان در مورد انواع مبل
  • استفاده از شوينده‌هاي مناسب هر جنس از مبلمان

  • استفاده از فرچه‌هاي متناسب با هر نوع مبلمان

  • كنترل درجه حرارت فوم شستشو و غلظت آن

  • نظافت محل پس از اتمام كار مبل‌شويي در منزل

  • پاسخگويي صريح و منطقي سرويس‌دهندگان به مشتري

  • ازبين بردن تمام آلودگي‌هاي پيدا و پنهان مبلمان با استفاده از دستگاه‌هاي مبل‌شويي

  • خشك شدن هرچه سريعتر مبلمان

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۹:۳۵ توسط:روناك موضوع: نظرات (0)